Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

5/9

Publicerad 2012-09-05 21:36:58 i MathildaOhlsson,


Hej!
 
Har inte suttit vid datan i dag, så har inte kunnat bloggat något, men bättre sent än aldrig:P
 
Dagen i dag var en kort skoldag, och sedan lite plugg i bibloteket. Sedan vid ett tiden så tog jag o Malin Fannies cykel ner på stan medans Fannie och Lovisa tog bussen. När vi kom ner på stan så fikade vi på Waynes och sedan gick vi lite snabbt på stan, blev ett par svarta jeans flr mig :)
 
tåg tåget hem vid fyra, men kom hem först runt sex tiden, för stannade o pratade med mamma om lite saker innan jag fortsatte hem till pappa.
Har inte gjort så mkt här hemma, lagat lite mat och läst historia, men kan den inte så himla bra så ska läsa den igen nu några ggr och sen i mrn på t¨åget o så hade jag tänkt.
 
Nu ska jag runda av och lägga mig o läsa historia o sedan sova!


 
 
Godnatt Alla fina!
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela