Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

4/9

Publicerad 2012-09-04 20:57:55 i MatildaNakev,

Hejsan!!
 
Hann inte blogga imorse fast jag hade lång sovmorgon haha. Skulle ha hunnit men drog ut på allt annat så tiden räckte inte till på slutet ändå. Aja ni överlevde nog. Skoldagen var inte som alla dagar brukar vara och jag tänker inte kommentera den mer här på bloggen. Dem som var med förstår ändå.
 
Men iaf en sak i skolan var att våran klass fick bli faddrar åt en etta, SA12B. Vi fick sitta i små grupper och berätta lite om skolan och så.
Efter skolan fick jag skjuts hem av Malin och hennes pappa. Supersnällt verkligen!
 
När jag kom hem så myste jag lite med Vincent, han har blivit så mysig på sista tiden. Han vill hela tiden vara med mig och ska hela tiden sitta i knä i soffan. Haha han blir jättearg när jag sätter mig vid datan och kommer och hämtar mig o vill sitta i soffan igen. Sötis♥
 
Efter middagen så gick jag till Malin som bor bara typ två min ifrån mig, Vi satt i hennes rum och pratade om allt och lite till och kollade på lite bilder. Det behövdes verkligen, jättemysigt♥
 
Nu sitter jag i telefon med Mathilda så avrundar här då det blev lite svårt att skriva och prata i telefon samtidigt, haha har råkat skriva saker här som jag säger till Mathilda.
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela