Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

29 september

Publicerad 2012-09-29 11:58:04 i MatildaNakev,

Hejsan!!
 
Skulle ha bloggat för typ en timme sen men var tvungen att hjälpa pappa o Anton att städa. Våra inneboende som vi hade flyttade nämligen i torsdags och idag ska det komme nån ny och kolla på ett rum, eftersom vi är här så sällan så är det bra att ha en inneboende som är här när vi inte är det.
 
Duschat skulle jag också gjort för typ en timme sen men det fick jag skjuta upp på. Måste hoppa in i duschen ganska snart för sen kommer ju Mathilda. Vet inte när hon kommmer men hon skulle till gränby med sin mamma vid tio, o igår sa hon att hon kanske är här straxt efter tolv. Så jag har inte så mycket tid på mig haha! Men de gör inte så mycket om hon hinner komma innan jag duschat.Då kan hon bara få låna datan och kanske uppdatera er medans jag stå i duschen ;)
 
Nej vi får höras mer sen!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela