Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

26 september

Publicerad 2012-09-26 16:29:12 i MatildaNakev,

Hejsan!
 
Ja då var skolfotot taget för i år. Känns skönt att det är gjort nu. Men tänka sig att man fixar sig så mycket för ett par bilder egentligen. Haha komiskt! Men när man går på gymnasiet så får ju alla gymnasieskolor ens bilde, eftersom man har gemensam skolkatalog. Nej men jag såg på klassbilderna och jag blundade iaf inte så det är ju iaf positivt. Jag, Malin och Fannie fick även tjuvkika på våra individuella bilder, den behöver jag inte komentera haha!
 
Imorse var jag ju hos tandläkaren. Idag blev jag faktiskt glad när jag insåg att besöket inte skulle ta bara 5 min som de annars brukar. Har ju haft tandställning tidigare i underkäken och nu har jag en liten ståltråd som sitter bakom tänderna där. Den hade lossnat på tv ställen så hon var tvungen att slipa och klistra fast den igen. Då slapp jag sitte ute i regnet i en halvtimme för att vänta på att stan skulle öppna. Nu kom jag precis ut nån minut innan butikerna öppnade.
 
Gick runt och kollade i butiker lite bara för att döda lite tid. Nästa sak jag skulle iväg på var klockan elva och jag skulle inte hinna hem emellan så kollade en stund innan jag åkte dit och sen vidare hem till mormor.
 
Nu har jag precis skickat in mitt hemprov, lämnade även ett ex i lärarens fack som man skulle efter skolfotot.
 
Nu ska jag läsa bloggar och sen göra engelska!
 
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela