Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

25 september

Publicerad 2012-09-25 23:12:00 i MatildaNakev,

Känner att våran blogg har sugit dem senaste dagarna, men det har varit så mycket. Och jag har mått dålig pga förkylning och feber och sånt men nu känns det bättre så hoppas de flyttar ur min kropp tills imorgon. Huvudvärk harjag även haft de senaste dagarna och har fortfarande men det går över snart hoppas jag.
 
Imorgon är det onsdag och jag är ledig. Eller ledig och ledig. Hela dagen är bokad känns det som. 09.20 ska jag vara hos tandläkaren, förnån kontroll eftersom jag haft tandställning förut. Dem besöken brukar ta 5 min så dem känns så jäkla onödiga men men bara att masa sig dit iaf. Sen vid 11 ska jag vara på ett annat ställe för en sak. Efter det snabbt hem till mormor och morfar för lunch och klockan två måste jag vara i skolan. För att vi har skolfoto.Hatar skolfoto! Man blir jämt så ful, alla andra blir fina och jag blir ful. Och så har man alltid sån ångest för vilka kläder man ska ha på sig. Jag har fortfarande inte bestämt mig, HEJ BESLUTSÅNGEST! usch. Får komma på det imorgon. Duschat gjorde jag iaf ikväll, hade tänkt göra det imorgon men sen så fick jag ju tandläkartiden tills imorgonbitti och örkar inte gå upp supertidigt för att duscha så det fick bli ikväll istället helt enkelt.
 
Nej nu ska jag sova så jag får lite sömn och inte har världens påsar under ögongen på fotot. Det skulle ju va fint. Eller inte.
 
En sak som känns jäkligt skönt är att mitt hemprov är klart, ska läsa igenom och kanske justera något imorgon innan det ska in till läraren. Hemprovet var en analys uppgift som man skulle skriva som hade med lag och rätt att göra. Ganska så klurig om man frågar mig.
 
Nej, GOD NATT!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela