Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

25 års fest

Publicerad 2012-09-01 19:48:16 i MathildaOhlsson,


Hej!
 
IDag vaknade jag vid tio och gick upp o åt frukost gick sedan tillbaka till sängen och kollade klart på OTH avsnittet som jag började kolla på igår men somnade under :P
Sen så kollade jag lite på datan och gjorde inte speciellt mkt. Vid ett halv två tiden började jag fixa mig. För kl.15.00 skulle vi på 25 års fest för min kusin och hennes sambo som boda fylt/fyller 25 år nu i år.
Vi fick mat och fika, vi åkte hem vid 18.00 för jag började få huvudvärk så ville åka hem. Så nu sitter jag hemma i soffan o kollar på tv.
 
Idag har det bara regnat o regnat, men äntligen så har det blivit uppehåll. Så visste inte vad jag skulle göra med mitt hår då, eftersom om det är fukt/regnar ute så blir mitt hår lockigt på en gång om det är rakt och om det är lockigt så blir det ännu lockigare och inte alls fint.. Men bestämde mig tillslut för att köra på lockigt, men såklart hade jag inte min locktång så fick locka håret med plattången så det blev ju inte så jätte bra. MEn man lär sog väl att locka håret så småning om med plattången.
 
Nej nu ska jag umgås med min familj.
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela