Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

24 September

Publicerad 2012-09-24 17:18:58 i MatildaNakev,

Hej!
 
Kom hem för ugefär en timme sedan. Efter skolan så åkte jg iväg på ett möte innan det var dax att åka hem. Skolan var bra annars. Hade ju entreprenörskap imorse och det gick väl bra, idag var det en kort lektion så vi fick inte så jättemycket gjort och killen jag behöver få tag på svarad inte i telefonen heller. Menmen. Vi är egentligen lediga på fredag (studiedag) men då ska vårt företag till skolan och jobba lite. Blir nog bra.
Annars hände det inte så mycket i skolan.
 
Har även fått huvudvärk så skulle vara jätteskönt att lägga sig ner en stund och bara vila. Tror jag ska göra det och sen efter middagen så måste jag göra spanska läxan och skriva lite mer på min Samhällsanalys.
Så det är mina planer för kvällen.
 
Vi hörs senare nu ska jag lägga mig och vila en liten stund.
 
Så här ser det ut för mig just nu, är fortfarande lika förkyld så sitter i soffan med hushållspappret som sällskap ;)
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela