Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

22/9

Publicerad 2012-09-22 11:40:26 i MatildaNakev,

Vaknade kvart över tio av att en liten Vincent drog av mig täcket och kröp ner bredvid mig. Fick en blöt morgonpuss och sen sprang han och hämtade ett gäng leksaksbilar till sängen och så låg vi och lekte med bilar ett tag. Tyvärr så slutade den lilla mysstunden på ett olyckligt vis. Jag gick upp snabbt för att gå på toa och innan jag ens kommer in i badrummet hör man en duns och straxt efter en liten kille som gråter. Både jag och mamma rusar in i rummet och där ligger mitt lilla troll och gråter på golvet. Gör ont i storasysterhjärtat att se lillen gråta. Men han blev glad ganska snabbt då jag och han letade redan på en napp. Haha lilleman och sina nappar.
 
Sen åt jag frukost framför tv:en medan mamma tränade lite  med wii fit och efter henne gjorde jag några övningar. Rocka rockring är både min och mammas favorti. Men man ser dock ut som ja, jag vet inte vad. Haha!
 
Nu sitter jag i soffan och kollar på fångarna på fortet med mamma. Min förkylning är typ värre idag så jag ska bara ta det lungt och plugga lite senare.
 
Det var väldigt mysigt igårkväll. Mathilda har ju redan skrivit vad vi gjorde och var vi var så känns onödigt att upprepa.
 
vi hörs!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela