Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

17/9

Publicerad 2012-09-17 21:02:37 i MathildaOhlsson,


Hej!
Idag var det skolan från 8.30- 14.35, när vi slutade så åkte jag och Bella och gymade till tio i fem så det blev ungefär en och en halv timme riktigt skönt! Det blev en hel del prat också eftersom Bella har bytt skola så har vi inte träffats på några veckor, men nu ska vi försöka gymma en gång i veckan tillsammans:)
 
När jag var klar på gymmet vid fem tiden så gick jag och mötte upp mamma och pappa som hade varit på ett möte på stan, v möte sedan upp Mikke för att åka och handla lite mat. Jag fick även övningsköra hela vägen hem från stan, gick faktiskt riktigt bra :)
 
När jag kom hem så åt jag middag och sedan satt jag mig framför datan och kollade lite. Har också gjort klart våran analys uppgift vi hade i RoS, har precis skickat in den. Så nu ska jag ta och fika lite med min familj :)
 
Ha en bra kväll alla!
 
 
// Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela