Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

15/9

Publicerad 2012-09-15 19:57:03 i MathildaOhlsson,


Hej!
 
Sitter hemma i soffan med min familj och kollar på något skit på tvn haha.
Dagen började med att jag gick upp o duschade och att vi sedan åkte in till stan med 11.23 tåget och möte upp Matildas morbror och åt lunch på cupido. Sen blev det en hel del shopping för Matilda, men jag kunde inte hålla mig från att inte köpa något så jag köpte en halsduk haha.
 
När jag kom hem så åkte mamma och Mikke och köpte sushi till mig o dem medans mina bröder fick äta rester.
Vet inte vad jag ska göra resten av kvällen men det blir troligen att kolla påp tvn o ta det lungt.
 
 
Ha en fin lördagskväll!
 
// Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela