Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

12/9

Publicerad 2012-09-12 18:44:26 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Ja idag så var vi hemma hos Malin och åt lite pannkaor och umgicks, jättemysigt!♥
Blev hämtad vid fyra tiden av mamma och fick då köra hem :)
Har inte gjort speciellt mkt från när jag kom hem, pratat med mamma lite och ätit middag. Åt kräftor som var kvar sen i Lördags när resten av familjen åt det, de andra skulle äta pyttipanna och det ville inte jag ha :P
 
Ska försöka leta reda på en bibel nu ska jag kan göra svenska läxan, annars om jag inte hittar den så får jag skita i det helt enkelt.
 
Vet inte vad jag ska göra i kväll, fast det är inte så mkt kvar på kvällen. Men jag ska iallafall ta mig ut på en springtur!
 

Tre bilder från idag, kommer fler senare som är från Lovisa och Malin!


 
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela