Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

10/9

Publicerad 2012-09-10 17:46:54 i MathildaOhlsson,


Hej!
 
Orkade inte blogga i går var ganska trött efter i Lördags så jag kom hem halv tre och somna inte förens fyra, skulle ha kommit hem vid tjugo i ett då jag tåg tjugo över tolv tåget hem men det hände en olycka på vägen så fick sitta på tåget i två timmar lite drygt.
 
I går gjirde jag inte så himla mkt, kolla mest på tvn och sov.
 
Idag var det skola som vanligt började 8.30 och slutade 14.35, tog tåget hem med Lovisa 15.19. Från jag kom hem så har jag städat trapphusen och kollat lite på tv. Ska nu börja med Spanskan som ska vara klar i mrn.
 
Här är två bildef från i Lördags! Hade det jättebra i Lördags med mina underbara vänner! ♥
 
 


// Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela