Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

X-factor

Publicerad 2012-10-05 22:23:41 i MatildaNakev,

Hejsan!
 
Träffade på tjejrna kvart över fyra på Wayne´s och då bestämde vi oss för att bara sätta oss och fika eftersom jag redan hade typ sett allt på stan då jag gick runt och väntade på dem typ en timme. Fannie kom även till oss efter hon jobbat så det blev en tre timmars lång fika, sen gick vi lite snabbt i affärer en 20 min innan dem stängde för Malin ville hitta en ny mössa. Sen blev det bussen hem med Malin.
 
När jag kom hem var det inga hemma så jag tog min talrik med mat och satte mig i soffan för att kolla på x- factor som började vid åtta. Sen har jag bara kollat på det. Nu har det varit en paus för nyheter men snart börjar utröstningen så ska kolla på det. I pausen har jag även hunnit bygga lego med mamma och Vincent haha! Blev två hus.
 
Hörs senare!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela