Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Vad är det jag ska göra?

Publicerad 2012-10-09 18:15:18 i MatildaNakev,

Idag tänkte jag börja med en sak som Mathilda kanske kommer bli lite galen på haha! Men den här gången ska jag bevisa att jag klarar det. Skriver inte ut riktigt än vad det är så titta in lite senare så får ni se vad det är jag ska hitta på. Haha Mahtilda fattar nog vad det är tror jag.
 
Så son sagt kika in senare så får ni se!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Postat av: mathilda

Publicerad 2012-10-09 20:24:12

Hahah, nu är det upp till bivis då!:*

Svar: Haha du fattade vad jag skulle ge mig in på igen? ;) haha ja o den här gången SKA jag klara det... måste bevisa det för både dig och mig själv nu :*
Matilda Nakev Mathilda Ohlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela