Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Utslagen på sängen

Publicerad 2012-10-16 17:45:02 i MatildaNakev,

Kom hem för typ en halv timme sen och har precis ätit miggad.Har nu rustat upp sängen med en massa kuddar och ligger lutad mot dem som en död fisk. det var hur skönt som helst att bara lägga sig i sängen och inte göra någonting. Känner att jag verkligen behöver en kväll då jag inte gör någonting. Kroppen värker och känns alldeles tung. Jag vet att jag inte ska hålla igen för mycket, att jag behöver dagar då jag vilar men det har inte blivit mycket sånt den senaste tiden. Måste lära mig att lyssna på min kropp när den säger stopp. Imorgon är jag iaf ledig vilket känns väldigt skönt. Ska in till läkaren vid 11 annars har jag inget speciellt planerat. Känns så skönt!
 
Oftast brukar jag hata sånna dagar då man inte har saker planerade, speciellt när ens helgen gapar tomma. Kompisar brukar tycka att det är skönt att ha det så men inte jag. Varför vet jag inte. Jag är ingen sån som gillar att vara själv. Jag vill helst alltid ha folk omkring mig. På både gott och ont. Men just nu känns de skönt att bara ligga här inne i mitt mörka rum och inte göra ett piss. Ska bara kolla på en massa pogram på datan som jag missat och SLAPPA!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela