Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

UTMANING

Publicerad 2012-10-03 12:13:00 i MathildaOhlsson, MatildaNakev,

Som ni vet så startade vi en utmaning i lördags. Nu har den gått runt hos alla oss tjejer och vi har fått tillbaks den till oss av Towe sm gjort 10 frågor till oss. Här nedan har ni våra svar. Först är det Mathilda Ohlsson som svarar och sen är det Matilda Nakev som svarar. Nu får ni veta lite mer om oss!

 

Mathilda B Ohlsson Svar:

 

1. Hur vill ni att era liv ska se ut om 5 år?
Vet inte riktigt hur jag vill att mit lvi ska se ut, men förhoppningsvis så har man ett mysigt förhållande och ett bra jobb,, och även kanske börjat att starta upp ett eget företag med Matilda :)

 

2. Vem/ Vilka är era andra bästa/ närmaste vänner förutom varandra?
Jag vet inte rikgtigt, har ingen person som jag står lika nära som jag gör med Matilda men de tjejer som jag umgås mest med och som vet en hel del om mig är Lovisa, Malin, Fannie, Bella och Towe. Gillar inte att skriva ut sånt här haha...

 

3. Vad för del/ resa/ plan ser ni mest fram emot just nu?
Ska kanske åka till USA nästa sommar med pappa och syskon*Hoppas*. Men längtar även till nästa sommar/ höst  jag och Matilda har planerat att åka på semster,destination okänd än så länge.

 

4. Har ni något hemma ni egentligen borde ha kastat för länge sedan  med som ni antagligen aldrig kunna göra er av med?
Har massa saker från man är liten som egentligen borde kanske ha kastats då det inte är något speciellt men kan verkligen inte kasta sakerna. Har väldigt svårt från att kasta något allas förutom skräp haha.

 

5. Har ni något ord som ni överanvänder?
Typ, ofta och fitta.

 

6. Skulle du kyssa den senaste killen du kysste en gång till om du hade chansen?
NEJ!!

 

7. välj: en ful kille som är rik eller en snygg kille som lever på A-kassa / studiebidrag?
Väldigt svårt att välja haha, för utseendet spelar egentligen ingen roll och det gör inte pengarna heller men skulle nog välja snygg och rik? fast kanske ful och rik?.. Tar Snygg och fattig ,, fast helst så skulle han vara rik och snygg haha!

 

8. Om du skulle vara tvugnen att välja en dag från ditt liv och utmärka den till "mitt livs bästa dag" vilken dag skulle det isåfall bli?
Oj vad svårt! Har hänt mkt bra i mitt liv men kan inte komma på någon om skulle vara min livs bästa dag.. Får fundera på den.

 

9. Säg en sak som de aldra flesta inte vet om dig.
Jag har kommit tvåa i sm i schottis( en gammeldans).

 

10. Skulle du kunna vara ihop med en kille som var världens mysigaste men som envisades med att ha mobilen i en liten hållare i bältet? (hehe)
HAHA ja det skulle jag kunna, fast om han skulle vara jätte töntig och jätteful så skulle jag inte kunna det, men om han skulle se bra ut och inte vara töntig och bara ha mobilfickan så skulle jag kunna vara det.


Matilda Nakev svarar:

 

1. Hur vill ni att era liv ska se ut om 5 år?
Oj vad svårt, vet inte riktigt. Men hoppas på att ha ett underbart förhållande med en bra kille och ha ett jobb. Kanske börjat med att starta upp ett företag med Mathilda.

 

2. Vem/ Vilka är era andra bästa/ närmaste vänner förutom varandra?
Mathilda är ju min bästavän och vet allt om mig och det finns ingen som står mig lika nära som henne, men om jag inte får välja henne så är det nog Ingela och Fannie som vet mest om mig men sen så står ju ni andra tjejer så som Malin, Lovisa och Towe mig nära också och vet en del om mig ni också.

 

3. Vad för del/ resa/ plan ser ni mest fram emot just nu?
Jag och Mathilda har ju planerat att åka på en resa nästa sommar/höst så det är något jag ser fram emot.
Annars vet jag inte riktigt.

 

4. Har ni något hemma ni egentligen borde ha kastat för länge sedan  med som ni antagligen aldrig kunna göra er av med?
Haha vilken fråga. Jag vet inte, folk tycker jag borde ha kastat mina vita converse eftesom de typ ramlat ihop helt och har hål o sånt, men jag kan inte kasta dem. De var mitt första par så dem står kvar och kan inte kasta dem eftersom de just va det första paret.

 

5. Har ni något ord som ni överanvänder?
Oj haha! får svara som Mathilda gjorde. Ord jag använder ofta är: "ofta", "typ" och när jag är arg eller något går dåligt så säger jag alltid "fitta" kanske inte det bästa att säga men så är det. En dålig vana att säga just fitta när saker går dåligt.

 

6. Skulle du kyssa den senaste killen du kysste en gång till om du hade chansen?
Nej... eller jag skulle kunna men skulle inte göra det.

 

7. Välj: en ful kille som är rik eller en snygg kille som lever på A-kassa / studiebidrag?
Haha! Nu tycker inte jag att varken utseendet eller pengarna är viktigast hos en kille. Men jag skulle nog tycka att det var väldigt jobbigt med en kille som lever på A-kassa/ studiebidrag... om det är tillfälligt skulle jag välja det men om de skulle vara föralltid så skulle jag faktiskt välja en ful och rik kille... annars kan de bli jobbigt om man ska försörja framtida barn om killen går på A-kassa... Men som sagt så spelar varken utseendet eller pengarna någon roll... men helst har man ju en syngg och rik kille, haha!

 

8. Om du skulle vara tvugnen att välja en dag från ditt liv och utmärka den till "mitt livs bästa dag" vilken dag skulle det isåfall bli?
Oj finns så många bra dagar. Men det är nog en av alla dagar som Mathilda är inblandad i, dock kan jag inte peka ut bara en dag. Får klura!

 

9. Säg en sak som de aldra flesta inte vet om dig.
Oj, dem jag känner vet de mesta om mig. Vet inte riktigt vad de skulle vara men att det var en kille igår som från ingenstans frågade "chans" på mig haha! det var ju kanske inte så seriöst men det är de ända jag kommer på just nu. Har suttit och tänkt i typ en halvtimme.

 

10.Skulle du kunna vara ihop med en kille som var världens mysigaste men som envisades med att ha mobilen i en liten hållare i bältet? (hehe)
Haha ja de skulle jag, men jag skulle såsmåning om försöka få honom att sluta med den haha! eller rättare sagt jag skulle tvinga honom att sluta med den.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela