Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Torsdag

Publicerad 2012-10-18 22:09:04 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Skola idag som vanligt. Kom hem vid fyra och satt mig vid datan och kollat runt och chattat med mina vänner och kollat lite tv. Inte en intressant dag överhuvudtaget, men har mer eller mindre varit död idag. Vi fick reda på hur det gick på matteprovet idag också och ja vad ska man säga?.. Det var 20 av 26 st som inte fick godkändt så då är det ganska lätt och räkna ut att jag var en av dem... Men skit samma jag tar igen det på resterande prov, för ska klara minsty ett E i matte helst ett D eller C.
 
Nu ska jag iallafall ta bort mitt smink och sen lägga mig och sova!
 
Godnatt alla fina!
 
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela