Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Torsdag 11 Oktober

Publicerad 2012-10-11 20:27:09 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Skola idag som alla adnra dager, slutade fem över halv fyra. Tog 19 över 16  tåget hem med Lovisa, kom hem tjugo i fyra och nåt då direkt middag.
Efter det la jag mig på soffan och kollade på tv och somnade strax efter och vaknade vid halv åtta, så skönt att inte ha något att plugga eller göra för en gångs skull. Skulle egentligen ha haft pingisträning men han som också har pinisträningarna fast på tisdagar, erbjöda sig att ta min så det tackar man inte nej till.
 
Nu ska jag dricka lite te och sen sova tror jag. Rolig eftermiddag haha!
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela