Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Tisfördriv,

Publicerad 2012-10-22 22:00:00 i MatildaNakev,

Hur många sms har du skickat med din telefon?Oj, många men vet inte hur många.
Vem kramade du senast?
Mathilda
Vem kysste du senast?
Dennis...
När såg du din bästavän senast? Idag vid typ kvart över fem tiden 

Din favoritfilm? - har ingen favorit film
Din favoritlåt?
Har nog ingen favorit låt direkt men just nu lyssnar jag mycket på She wolf
Bär du på en stor hemlighet just nu?
- Nej, inte nån stor tror jag. Inte vad jag kommer på haha
När vaknade du imorse?
- Första alarmer ringde vid 6 men gick upp kvart över
Gillar du hästar?
- Nej, usch!
Har du ett turnummer? Vilket?
- Nej, inte direkt 
Vem hade du velat träffa just nu?
- Mathilda
Vilket är det
bästa året hittils? - Jag vet inte, inte det här iaf...
Är du kär?
- Nej!
När drack du alkohol senast?
- Dricker inte alkohol men senast jag smaka var väl kanske i februari 
Är du en rökare?
- Nej
Föredrar du snus eller rökning?
- inget  
Vad heter du i mellannamn?
- Sara
Har du en blogg?
Japp
Vilken klass går du i?
SA11B
Thåström eller Håkan Hellström?
- Oj, vilka låtar har Thåström? haha jag lyssnar inte på nån av dem
Göteborg eller Stockholm?
- Vet inte, göteborg är mysigare men stockholm gillar jag oxå
Vart bor du? - Storvreta
Vart vill du bo? -  Jag gillar Storvreta där jag redan bor och skulle kunna tänka mig att bo där i framtiden också
Vem skrev åt dig på msn senast? -
Oj de vet jag inte då jag inte använt de på flera år
Vem skrev du senast sms med? –
Mamma
Vem ringde dig senast? - Okänt nummer
Vem sov du hos senast? –
Malin
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? -
En bild på en Cupido sallad från i sommras
Har du MVG i något? Isåfall vad? - inte MVG kvar men i nian hade jag det ja
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Oj jag vet inte, återstår att se
Har du piercingar? Isåfall, vart?
- Nej
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud?
oj, nu har jag ingen låt på hjärnan och kommer inte ihåg vilken som fastna senast
Är du vig?
skulle jag inte vilja påstå
Använder du hårspray?
ibland
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
vet inte, rätt skönt att vara singel just nu då det är så mycket annt runt omkring men skulle vara mysigt att ha ett förhållande också
Uppsatt hår eller hängande?
-Föredrar att ha utsläppt men har mest uppsatt 
Vill du gifta dig i framtiden?
JAA!! haha! För mig är det en självklarhet
Vilken vän vet mest om dig?
- Mathilda
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu?
- Ja
Vem skrev åt dig på Facebook senast?
Mathilda
Vill du bli modell?
Nej de skulle jag nog inte vilja
Vad var det senaste du installerade på din dator? – Skype
Vem är den perversaste person du känner? – Vet inte, haha alla är nog lite perversa av sig :P
Favoritdryck? - Bubbelvatten
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? – Nej
Vad ska du göra i sommar? –
Fylla 18!!!
Klänning eller kjol? -
Gillar båda
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? –
Nån bra serie
Vart vill du resa innan du dör? -
USA, Thailand, Dubai
Gillar du någon just nu? -
Nej inte på det sättet
Har du någonsin vart otrogen? –
Nej
Spelar du något instrument? - 
Nej
Ska du tatuera dig? -
Ja det ska jag absolut göra

 

//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela