Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Tänkte fel

Publicerad 2012-10-11 21:58:07 i MatildaNakev,

Jag kom på att jag inte alls ska lägga upp dag 4 idag, hade ju tidsinställt dag 3 till tolv idag så dagens är ju redan upp! Haha så dag 4 kommer alltså imorgon. Eller ja det var faktiskt Malin som kom på det, så det var inte jag haha! Jag hade lagt upp den idag om inte hon sagt något :P

Jag och Malin tog de bara lugnt. satt och prata om allt och inget o så åt vi kvällsmacka tsm oxå. Nu ska jag ta bort sminket och sen hoopa i säng. Imorgon är det fredag och vi har även sovmorgon! Sjukt skönt!

Natti!

//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela