Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Stress

Publicerad 2012-10-22 19:25:10 i MatildaNakev,

Kom inte hem förens vid typ 20 i sex idag och vi slutade egentligen vid halv tre. Men som jag skrev i fredags så satt ju jag och mathilda kvar då och skrev affärsplanen, vilket vi även gjorde idag. Har varit mycket stress och slit med den idag. Först en timme på entreprenörskapslektionen imorse sen en timme på lunchen och sen 2 timmar efter skolan. Men den blev bra och vi postade den i brevlådan utanför deras lokal 10 min innan deadline! Haha snackade om att vi var stressade ett tag! Men läraren tyckte den blev sjukt fin så det är ju väldigt bra. Om jag har lärt mig något av detta? JA! Börja aldrig med en affärsplan några få dagar innan den ska in. HAHA!
 
Nu har jag precis ätit middag, pasta med nån sås blev det idag. Helt okej. Snart ska jag plocka fram svenska böckerna och göra lite instuderingsfrågor, vi har prov på torsdag.
 
Nej ska man ta och dyka ner i läxböckerna ett tag kanske? Det tar emot för känner att stressen inte riktigt lagt sig än, även fast vi hann i tid med affärsplanen. Skulle behöva vila, men nej har tar skolan upp ens fritid också....
 
//Matilda Nakev
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela