Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Söndag 14 oktober

Publicerad 2012-10-14 16:36:00 i MathildaOhlsson,

 
Hej!
 
Igår på dagen så fick jag typ värsta förkylningsattacken men snuvighet och en gnutta feber, nös säkert 100 ggr i går utan att överdriva. Men iallafall så åkte vi vid fyra tiden till min Kusin och åt lite mat och umgicks, Kom hem vid halv ett och var då väldigt trött eftersom jag hade feber, så min energi gick åt att vara trevlig och hålla mig vaken hehe.
 
I dag vakande jag vid nio tiden gick upp och åt frukost. Började plugga vid halv tiden och pluggade fram till tre ungefär. Så känner mig inte speciellt orolig inför provet på tisdag. Nu ska jag iallafall fixa mig och snart åka in till stan och gå på Innebandy, Storvreta- Pixbo.
Kommer komma hem vid tio tiden ikväll så kommer nog inte blogga mer!
 
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela