Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Sista Lektionen

Publicerad 2012-10-16 15:10:06 i Allmänt,

Sitter nu i historiasalen och väntar på att historian ska börja, läraren är sen som vanligt. Dock är det skönt att det är sista lektionen för idag... Hatar att tisdagar ska vara så långa. Prov hade vi imorse också hoppas på att det gick bra.
Efter skolan ska jag bara hem. Måste kolla igenom matten och sen ska jag bara lägga i min säng med datan på magen och kolla på en massa pogram på datan och ta det lugnt. Tänker inte göra ett skit.
Ikväll är det iaf två pogram på tv:en oxå som jag vill se så en myskväll blir det!
 
Vi hörs henne sen när jag ligger i sängen!
 
 
//Matilda Nakev
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela