Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Sista dagen

Publicerad 2012-10-26 08:46:54 i MatildaNakev,

Sitter nu vid frukost bordet och äter frukost. Gick upp vid 20 i 8 och hoppade då direkt in i duschen. Sen fixade jag mig och nu sitter jag här. hade egentligen inte behövt gå upp förens lite mer än en timme senare egentligen men kände att jag ville hinna duscha nu på morgonen (för fick mer pluggtid igårkväll då) och att jag ville hinna läsa igenom all svenska igen.
 
Blev ingen bra uppdatering igår men jag bodde allvarligt talet i böckerna. Förutom den timmen som Hela svergie bakar var på. Där kände jag att jag var värd en paus men pluggandet fortsatte efter och även i pauserna på pogramet. Men idag är det FREDAG och det innebär inte bara helg denna gång utan också HÖSTLOV!!! Tack gude gud. Det kunde inte komma mer lägligt! Ska bli så skönt, behöver verkligen lov nu.
 
Jag startar lovet med en msig tjejmiddag ikväll med några tjejer från vårt lilla gäng hemma hos Lovisa. Känner att det kommer bli en bra start på lovet!
 
Hörs sen!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela