Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Simning

Publicerad 2012-10-24 17:46:39 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Skolan idag som alla andra dagar förutom att det var simning på idrotten. Simmade 1 km klädsim och efter det var jag död då jag är förkyld, men ville vara med och simma ändå. Kom hem vid fyra tiden för stannade till hos farmor och farfar på vägen hem. Sen när jag kom hem så kollade jag på gårdagens Svenska hollywood fruar, eftersom jag var på innebandy matchen i går kväll. Vilken match säger jag bara!
Nu ska jag gå och hämta mina svenska böcker och plugga, ska även hämta spanska papper och plugga lite spanska.
Eftersom det har varit väldigt dålig bloggning för mig det senast dagarna för mig så har jag förberett lite till senare ikväll!
 
En trött och förkyld tjej hälsar alla en trevlig kväll!!
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela