Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Plugg

Publicerad 2012-10-24 15:40:55 i MatildaNakev,

Kom nyss ut från en skön dusch och sitter och äter mellanmål och tänkte att jag kunde uppdatera här lite innan jag återgår till mitt pluggande. Idag har det varit en lugn dag här hemma. Började dagen med att sitta framför tv:en. Skulle ju sett på pretty little liars men fastnade framför Housewives in Miami eller vad det pogramet heter och sen kollade jag på lite annat.
Efter lunch satte jag mig framför svenska böckerna och pluggade i två timmar innan jag tog ett break för dusch och mellan mål och lite annat. Men vid fyra ska jag återgå till böckerna för då har jag haft paus i en timme och det räcker.
 
Skulle egentligen först inte duschat förens senare ikväll men fick veta att vi skulle ha gäster på middag så passade på nu istället.
 
Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sen plugga.
 
 
Såhär ser det ut framför mig just nu!
 
//Matilda Nakev
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela