Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Parkerad i Soffan

Publicerad 2012-10-27 18:00:31 i MatildaNakev,

Idag har det varit en riktig slapp dag har legat i soffan hela dagen och det har verkligen varit så skönt.
Imorse dukade vi upp stor frukost här hemma för gubbarna från makedonien som var på middag här i onsdags kom på fukost imorse. Mysigt att ha stor frukost och kunna sitta länge och ta det lugnt.
När dem och pappa åkte parkerade jag mig i soffan och ja det är där jag varit hela dagen. Kollat på lite olika pogram på både tv:en och datan och sen läst en massa bloggar.
 
Nu har jag precis ätit middag för mig själv. Pappa och Anton är hos Kusinerna, kände att jag ville stanna hemma. Orkade inte fixa mig och kände bara för att vara hemma och ta det lugnt.
 
Ska snart kolla om jag hittar något pogram på datan att se på, man kan ju inte direkt hurra för tvtablån på lördagskvällarna...
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela