Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Mot Staden!

Publicerad 2012-10-31 16:41:00 i MatildaNakev,

Har precis fixat mig. Har gått runt i mjukisdress hela dagen och varit osminkad men eftersom jag ska ta bussen som går klockan fem in till stan för att träffa upp Malin så kände jag att lite andra kläder och lite smink inte skulle sitta fel.
 
Hon ska med mig hit hem till Sävja. Vet inte vad vi ska göra men det blir nog bra ändå.
 
Nu ska jag borsta tänderna innan jag tar på mig ytterkläderna och går ut.
Inte en så bra bild, fastna inte alls på bild indag, men den får duga!
 
//Matilda Nakev
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela