Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Min ängel♥

Publicerad 2012-10-10 15:53:55 i MatildaNakev,

14MQLv on Make A Gif, Animated Gifs
 
Mathilda är en väldigt speciell person för mig. Skulle kunna skriva en hel bok om henne men tänkte att jag kortar ner mig till bara några rader. Hon får mig att skratta när jag bara vill gråta, får mig att kämpa när jag bara vill ge upp. Utan henne skulle inte jag vara den jag är idag. Hon gör mig till en bättre människa. Hon är den som vet ALLT om mig och som får veta allt FÖRST. Hon är den viktigaste för mig. Jag älskar henne och det kommer alltid vara VI, det vet jag.
 
Du är min ängel!♥
Pussar från mig till dig.
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2012-10-10 18:54:48

Ååh vad söt du är min lilla prinsessa <3
Älskar dig också! <3
Puss på dig med med :*

Hmm konstigt det går att kommentera här men inte på F och Ms bloggar :P

Svar: de e du som är söt :* <3 Puss!!

haha ja det är konstigt :P ännu konstigare när de gick med två av frågorna men inte dem andra... :P
Matilda Nakev Mathilda Ohlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela