Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Måndag 22 Oktober

Publicerad 2012-10-22 20:33:00 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Kom hem från skolan vid halv sju tiden, efter att jag och Matilda lämnat in vår affärsplan coh sedan tait tåget hem. När jag kom till Skyttorp så gick jag till Morfar och skulle ta moppen hem, men när jag kommer dit så står Michael där och får inte igång sin moppe, men efter ett tag så får han igång sin och får igång min. När vi åker ut från morfar så får min moppe slut på besin(3 gången i år haha) men sen så vill den inte starta igen?.. SÅ jag får skjutsa Michael på hans mopppe, men när vi åkte ett tag så började han styrning på moppen bli jätte konstig så vi fick stanna ett tag och försöka fixa det.. Efter ett tag så ger vi upp så vi fick köra sjukt sakta hem för att inte köra omkull med den... Så typiskt att bådas moppar blir knäppa sammtidigt -.- Så kom hem typ 40 min senare än vad jag skulle ha gjort..
 
HAr inte gjort så mkt från jag kom hem förutom att ätit middag och läst bloggar typ.. Ska snart göra Engelska och sen plugga lite svenska om jag hinner!..
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela