Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Lovmys

Publicerad 2012-10-27 09:43:53 i MatildaNakev,

 
Åhh så skönt det känns med lov!!
 
Igår hade vi ju svenska prov, känns som det gick helt okej så vi får väl se. Efter det hade vi entreprenörskap och då skulle vi till en mässa på fyrishov för att se hur det ser ut och hur man gör där. Vi kommer ju själva att stå på mässa i vår så läraren tyckte det var bra att vi såg oss omkring lite. Vi slutade tidigare och då tog jag bussen ner på stan med Fannie, vi var dem ända som var där från vårt lilla företag. Mötte upp Lovisa, Towe och Malin och sa hejdå till Fannie. Vi tog bussen hem till Lovisa där vi dukade upp Mellis och satt och prata länge.
 
Till middagen hade Bella kommit och gjorde vi självplockssallad, typ sån man kan köpa på Cupido. Väldigt gott blev det! Kvällen spenderades hos Lovisa med massa skratt och spel. Kom hem vid kvart i tolv. Jättenöjd över hur mitt lov började, med en supermysig lugnkväll som jag tror vi alla behövt efter den stressiga veckan/veckorna.
Synd bara att vi inte kunde vara med, det hae gjort kvällen ännu lite bättre! Vi saknade er Fannie och Mathilda!♥
 
Nu ligger jag i sängen och ska kolla pretty little liars. Idag tänker jag ta det lugnt och inte göra nå speciellt. Inga måsten och inga krav idag, GUD SÅ SKÖNT!!!
 
En bild på mig innan jag åkte mot sista skoldagen före lovet igår!
 
En bild från igår kväll då vi slappa i sofforna och seplade spel.
 
Bilderna är lite dem bästa jag vet men jag tog dem från instagram det är därför!
 
Hoppas ni hade en bra start på lovet!
 
//Matilda Nakev
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela