Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Kryssningen

Publicerad 2012-10-31 23:06:54 i MatildaNakev,

Resan var superbra och jag hade jätteroligt. Den var fylld med skratt, prat, dans på disco, stadsvandring, god mat, shower, shopping i taxfreen och mycket mer! Känns så bra att få vara själv i två dagar med bara pappa och lillebror. Så längesen vi va det och jag vet att det var bra för oss. Visst det blev lite munhugg oss emellan och lite sura miner men det gick över snabbt i skratt och skoj. Haha det bästa minnet jag har från resan är när vi var uppe på discot och vi tillslut gick ut i folkmassan på dansgolvet och dansade. Alla gjorde det och så även vi. Där stod jag med min fina pappa och lillebror och brydde mig inte om något annat än att ha roligt med dem. Åhh den lyckan som kroppen fylldes med är obeskrivlig. Jag älskar er♥
 
 
Åhh nu blev vissa bilder åt fel håll... men orkar inte fixa det så ni får antingen se dem åt fel håll eller helt enkelt vrida på datorn ;)
 
//Matilda Nakev
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela