Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Kryssning

Publicerad 2012-10-28 12:04:03 i MatildaNakev,

Dagens planer är att åka på Kryssning med min fina pappa och lillebror. Det blir en 36 timmars kryssning till Tallin och då har vi hela dagen att gå runt i Tallin imorgon. Kommer bli jätteroligt tror jag och jag ser fram emot dehär äldigt mycket. Det var typ 5 år sen vi gjorde sånt har tillsammans med pappa så som sagt ser jag fram emot det väldigt mycket.
 
Kommer därför inte kunna blogga förens på tisdag, kan hända att jag kanske kan slänga in ett inlägg om båten har en dator med internet. Det finns ju några båtar som har datorer man kan få låna gratis i typ en kvart. Men annars blir det inge bloggning från min sida förens på tisdagen. Kommer dock ställa in sista dagen (dag 20) till senare ikväll, så ikväll när jag är på båten kommer iaf ett inlägg upp!
 
Men annars tror jag Mathilda kan hålla igång bloggen tills på tisdag! :D
 
Ha det så bra nu dem här dagarna jag inte är här hemma!
Så hoppas jag på att vi kommer hem på tisdag och inte ligger som isbitar i vattnet ;)
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela