Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

GodMorgon!

Publicerad 2012-10-12 08:47:26 i MatildaNakev,

FREDAG!! Åhh jag älskar fredagar. Dels för det bara är roliga ämnen i skolan, vi har sovmorgon och slutar inte så värst sent heller men mest älskar jag dem för det innebär HELG!! Känner att en helgs behövs just nu.
 
Iaf så sitte jag och äter frukost i skrivandes stund. Sen blir det att byta om och borsta tänderna innan det är dax att gå ut vid fem i halv nio och möta upp Malin här utanför. Har dock inte bestämt mig om jag ska köra på utsläppt eller uppsatt hår så det ska jag oxå bestämma mig för.
 
Efter skolan ska jag med Towe hem till henne direkt. Sen senare ikväll kommer fler av tjejerna dit och det blir tjejmiddag för hela slanten. Mys!♥
 
Nej nu ska jag äta upp frukosten!
Hörs!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela