Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

God morgon

Publicerad 2012-10-28 10:19:17 i MatildaNakev,

Eller ja jag har snart varit vaken i en timme redan. Varför kunde jag inte sova lite längre för? Nu när man fick sova en timme längre i natt...
 
Aja när jag vaknade hoppade jag in i duschen och nu sitter jag och äter frukost för mig själv. Anton skulle göra sällskap och han har plockat fram till sig men vet inte vart han tog vägen haha. Han kommer säkert när jag ätit klart. Eller nej nu är han här. Skönt att inte behöva äta helt själv.
 
Ska äta upp och sen uppdaterar jag mer om en liten stund.
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela