Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Fredag

Publicerad 2012-10-05 16:51:05 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Sitter hemma i soffan nu efter en jobbig dag iskolan. Började med redovisning som jag verkligen inte trodde att jag skulle klara då jag hade så sjukt ont i huvudet trodde jag skulle svimma eller typ spy när jag stod där framme men jag klarade mig ifrån det och det gick ganska bra. Sen efter lunchen så var det ett prov i Rätten och samhället också men det vara ganska lätt och huvudvärken hade släppt en anning efter att jag tog en alvedon till maten. Sen så hade vi entreprenörskap där vi jobbade med vårat företag. Åkte hem tjugo min tidigare så jag kunde åka med farmor och farfar hem, så det var väldigt skönt.
 
Har fortfarande väldigt ont i huvudet så tog precis en alvedon till och ska lägga mig ner och försöka sova en stund så det förhoppningsvis försvinner.
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela