Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Fredag morgon

Publicerad 2012-10-19 08:46:31 i Allmänt,

Sitter vid frukostbordet, tallriken är tom för ett tag sen och just nu kollar jag bara runt på en massa olika bloggar. Älskar sånna här morgonar då man har sovmorgon och inte behöver stressa, utan man kan sitta länge vid köksbordet länge och inte behöva stressa i sig fukosten så den sitter i halsgropen, haha!
 
Vaknade av mig själv vid kvart över sju och kände migg pigg och utvilad! Gud så skönt de va, men låg o drog mig ungefär 20 min innan jag tog en dusch och sen fixade mig. Nu sitter jag här och ska bara byta om innan jag går ut och möter malin men de är typ 40 min kvar så jag behöver inte stressa!
 
 
Hoppas ni har en bra fredag! Och ikväll är det HELG!!!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela