Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Fredag 26 oktober

Publicerad 2012-10-26 19:07:01 i MathildaOhlsson,

 
Hej!
 
Dåligt med bloggning från min sida igår och idag, men igår när jag kom hem från skolan så hade jag feber och var helt död i kroppen eftersom jag hade feber hela dagen i skolan också.. Så bestämde mig för att vara hemma idag och vila och hade även lite feber i morse. Men var ändå tvungen att gå upp som vanligt för hade tid hos min husläkare 8.20 för att kolla om jag är latosintolerant eller inte.. Och ja jag är laktosintolerant men det är sådant man kan leva med inte värre än så!
 
Kom hem vid kvart i tio och har inte gjort speciellt mkt kollat på serier, torka aldrig tårar utan handskar och portkod 1321 tror jag att dem hette, väldigt bra seier båda två!
 
Nu är jag ensam hemma för pappa jobbar och mina syskon är hos min Farbror då han fyller år, var meningen att jag skulle följa med men valde att stanna hemma och vila istället.
Nu ska jag sätta på någon serie eller film på datorn och äta lite godis!
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela