Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Drakflygning

Publicerad 2012-10-06 22:06:57 i MathildaOhlsson,

Hej!
Idag så var vi som sagt hos farmor och farfar och hjälpte dem att plocka in deras uteöbler och blommor som varit ute under sommaren. Medans vi plockade undan allt så hittade vi våra gamla drakar som vi hade där när vi var lite mindre, så vi var ju bara tvungna att gå ut och prova dem. Det gick ganska bra fakiskt för det blåste lite så vi fick dem att flyga ett x-antal ggr. Var hos framor och farfar till fyra tiden då hade vi ätit både lunch och fikat där. Sen när jag kom hem så kollade jag på Storvretas match som visades på tvn, dem van n den så i mrn så är det final för dem. Dem spelar en cup där det bästa europeiska lagen möts.
Sen så har jag inte gjort så mkt mer kollat lite på tv och ätit middag.
Ska snart hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig tror jag.
 
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela