Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Din dag idag!

Publicerad 2012-10-20 19:43:26 i MatildaNakev,

Idag är det den 20 Oktober vilket innebär att min fina mamma fyller år. Det är inte heller någon "vanlig" födelsedag utan hon fyller hela 40 år, kanske inte så jättemycket egentligen eftersom att vi flesta av hennes barn är ganska stora. Men iaf 40 år blir mamma idag!
 
Vi har haft full rulle här hela dagen men det har bara varit trevligt!
Ni får bilder på smörgåstårtorna imorgon för ikväll orkar jag inte, jag ska bara ta det lugnt. Mamma och jag är själva hemma om en stund då de andra ska iväg på bio så ska ha lite myskväll med mamma!♥
 
 
Grattis världens bästa mamma på födelsedage! Jag älskar dig!♥
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela