Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

♥ Dag 9 – Något jag är beroende av att använda varje dag

Publicerad 2012-10-17 22:06:49 i MatildaNakev,

Oj finns ganska många saker jag måste använda varje dag. Några exempel är: Dator, mobil, läppsyl, hårborste.
Haha ja egentligen kan listan göras lång men jag avrundar där. Data och mobil måste jag  ha för ja kunna hänga med vad som händer runt om i världen typ eller iaf bland mina vänner. Om jag inte har dem så känner jag mig lite borta och kan inte hänga med på samma sätt, man får typ reda på allt via datan och mobilen nu för tiden.
 
Läppsyl är något jag blivit beroende av nu på senaste tiden. Jag måste allt ha ett läppsyl i närheten annars får jag typ panik. Det började med att jag blev jättetorr om läpparna för några veckor sedan och blev värre om jag inte använde läppsyl så sen dess så har det hängt med mig varje dag. Har fortfarande lite problem med torrheten om jag inte använder läppsylet på några timmar men betydligt bättre än för några veckor sen.
 
Hårborste är också något jag måste ha! Har alltid med mig min i väskan. Hatar att gå runt med obrostat hår, finns inte på världskartan för mig. Borsta håret e det första jag gör på morgonen och de sista jag gör inna jag går och lägger mig på kvällen. Har alltid vart så och kommar nog alltid vara så.
 
Nu ska jag sova! God natt!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela