Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

♥ Dag 6 – Min favorit årstid och varför.

Publicerad 2012-10-14 22:05:07 i MatildaNakev,

Min favorit årstid är absolut sommaren. Just för att det är soligt och varmt (med undatag för denna sommaren då). Man kan gå runt i linnen och shorts och ballerina skor. Man kan vara ute länge på kvällarna och det fortfarande är varmt och ljust ute. Alla verkar gladare och som att dem orkar så mycket mer på sommaren. Vet inte om de har att göra med att det är ljust ute och att solen kommit fram på riktigt men det är sp ja uppfattar det iaf. Och sen så har man ju sommarlov vilket gör sommaren lite bättre bara det! Jag fyller även år på sommaren vilket jag tycker är en underbar årstid att fylla år på.
 
Sen vill jag även tillägga att alla årstier har sin egen charm och är underbara på sitt egna lilla sätt!
 
Nu ska jag sova god natt!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela