Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

♥ Dag 2 – Om tio år

Publicerad 2012-10-10 18:00:00 i MatildaNakev,

Oj. Ja om 10 år är jag ju 27 år. Då hoppas jag att jag är gift med en underbar man som jag älskar och han älskar mig, och som helt enkelt är min drömprins. Jag skulle gärna vilja ha två barn, en pojke och en flicka. Helst skulle vi bo i ett stort fint hus som är nybyggt och som jag inrett fint, precis så som jag vill ha det.
Jag och Mathilda har ett eget företag tillsammans som går bra och som vi älskar att arbete med. Jag umgås mycket med mina vänner som jag har i dagsläget men även med en massa nya vänner som jag lärt känna via olika tillfällen. Vi har ofta middagar hos varandra och ja helt enkelt umgås, både själva och med våra familjer.
Ja så mycket mer vet jag inte vad jag ska skriva, än de jag redan sagt förutm att jag såklart hoppas att jag är jättelycklig när jag är 27.
 
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela