Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

♥ Dag 19 – Mitt favoritprogram och varför

Publicerad 2012-10-27 23:34:14 i MatildaNakev,

Finns flera pogram som jag gillar men ett av mina absoluta favoriter är Svenska Hollywoodfruar. Jag älskar det just för att det är så underhållande helt enkelt. Man får följa några svenska kvinnor som flyttat till USA och nu lever i mer eller mindre lyx i stora lyxhus och som har en massa pengar, fina bilar, kläder.
 
Alla kvinnorna har ju inte heller alla hästar hemma och det gör det ju bara ännu mer underhållande haha! Ibland undarar man vad dem tänker med.
Alltså, Svenska Hollywood fruar är ett av mina favoritogram.
 
 
 
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela