Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

♥ Dag 17 – Mina rädslor

Publicerad 2012-10-25 13:00:00 i MatildaNakev,

Oj mina rädslor. Jag har några stycken. Den största är att bli lämnad ensam. Jag är en person som alltid vill ha människor runt om mig och som trivs som bäst med att ha det. Är ingen ensam varg alls. Så därför är det en an mina största rädslor.
 
En annan rädsla är att falla tillbaka. Jag skulle aldrig orka eller klara av allt de här igen. Det vet jag. Det har varit sjukt svårt och kämpigt och rent ut sagt ett helvete. Och inte är jag ens klar utan har en bra bit kvar. Vet att många inte förstår vad jag menar men jag lämnar de så för tillfället. Min vänner vet och det räcker så länge.
 
Men sen har jag ju "vanliga" mindre rädslor också så som att jag är rädd för mörker, spindlar, ormar, rädd för att vara själv i skogen tillomed på dagtid tycker jag det är läskigt haha! Och andra saker.
 
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela