Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

♥ Dag 12 – Typ av killar jag faller för.

Publicerad 2012-10-20 23:34:36 i MatildaNakev,

Förut trodde jag att jag hade en typ men det har visats sig att jag typ inte har det för alla killar jag fallit för har varit så olika. Ingen är liksom den andre lik. Men jag vet iaf att jag vill att en kille ska vara snäll, omtänksam, ha humor, våga stå för sina åsikter, självständig, spontan m.m.
 
Sen tycker jag om en viss klädstil på killar också, älskar killar som klär sig lite finare men ändå inte för uppklätt på nåt sätt. Typ chinos och skjorta är väldigt fint. Fast i frösig kan det vara snyggt med jeans och enkla t-shirtar också. Haha har tydligen kanske inte nån viss typ där heller bara att dem klär sig snyggt så är jag nöjd!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela