Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

♥ Dag 11 – Vad jag åt idag.

Publicerad 2012-10-19 22:36:10 i MatildaNakev,

Ja ni jag har inte ätit så mycket spännande idag. Men kan ju berätta vad jag åt till lunch eftersom det är det man ska göra, eller ja man ska berätta vad man ätit o jag väljer att berätta om lunchen,
 
Jag åt Köttbullar med makaroner och gräddsås till lunch. Inte mer spännande än så och jag har ingen bild då jag inte hade koll på att det var just idag man skulle skriva om vad man ätit haha!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela