Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

♥ Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Publicerad 2012-10-09 22:31:37 i MatildaNakev,

 
1. Jag är en väldigt glad person
2. Jag äslkar att få folk att skratta och ha roligt
3. Jag kan vara väldigt blyg
4. Jag älskar att ha kontroll, är ett kontrollfreak
5. Skulle aldrig klara mig utan mina vänner, dem är i princip allt för mig
6. Jag är väldigt bestämd och envis
7. Jag är en väldigt omtänksam person, bryr mig mer om vänner än om mig själv
8. Jag vill starta eget företag med Mathlda när jag blir stor
9. Drömmer om att en dag få gifta mig med min drömprins
10. Vill lära mig att leva mer i nuet och inte tänka och oroa mig för en massa saker som kan komma att hända i framtiden
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela