Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Chokladrutor & Tigerkaka

Publicerad 2012-10-31 17:10:06 i MathildaOhlsson,

 
Hej!
 
Igår gjorde jag absolut ingenting, orkade inte göra något som jag tänkt så låg i sängen och gjorde inget..
På kvällen bakade jag lite eftersom pappa fyller år i dag. Sen blev det sängen när det var klart vid elva tiden.
 
Idag så vaknade jag på rätt sida och mycket gladare. Idag har jag städat i köket och suttit lite vid datan. Kom precis ut ur duschen nu och ska väl börja fixa mig lite.
Tror vi skulle få gäster vid sju tiden men inte hundra på det vi får se helt enkelt!
 
 
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela