Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Bilskola

Publicerad 2012-10-29 11:02:31 i MathildaOhlsson,

Godmorgon!
 
Vaknade vis nio, gick du upp och åt lite frukost ooch sat sen vid datan en stund. Vid tio började jag fixa mig, smink och hår. Ska åka med tåget halv tolv till Tierp till bilskolan och ha körlektion, idag ska vi vaea två elever i bilen så vi kommer köra två lektioner var då vi ska upp till Gävle och köra och så. Sen när jag är klar där så ska jag ta tåget in till stan och möta upp mamma och bröderna för middag och fira mamma då hon fyller år nästa vecka, men hon åker bort i tio dagar på Fredag så då göra vi det idag istället ♥
 
 
Nu ska jag klä på mig och snart åka till tåget, bloggar när jag kommer hem ikväll!
 
// Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela